Babyrytmik

Undervisningen lægger vægt på at give dig og din baby en hyggelig musikalsk stund sammen - både alene og i fællesskab med resten af holdet.

Vi skal synge, opleve og bevæge os. Der vil være små stille stunder i rundkreds og mere vilde aktiviteter ud i rummet. Vi laver forskellige bevægelseslege, lærer nye sange og lege at kende, synger  remser og rytmer samt genopfrisker nogle af de gamle kendte børnesange.

Børnenes opmærksomhed fanges med små bolde, tørklæder, sæbebobler, rasleæg og andre små instrumenter, og underbygger aktiviteterne med en tilhørende sang.

Timerne er fulde af varierede sanseindtryk, og der lægges vægt på at stimulere barnets motorik gennem lysten til bevægelse via legene.

Barnet oplever samspillet med andre børn og voksne - og 10 badebolde i luften er bare et mere imponerende syn end den ene derhjemme!

Babyrytmik er i Virumhallerne mandage.

Babyrytmik
Pris: Kr. 1.755 for sæson 2023-2024, betales i 3 rater à kr. 585.
Holdundervisning

Baby-rytmik 0 til 1 år: Mandag i Virum Hallernes mødelokaler