BLÆS! - På Virum Skole

Gå til BLÆS! på Virum Skole. Vi øver sammen om mandagen kl. 14.40-15.30

Du spiller i din SFO-tid - sammen med dine venner fra din årgang.

Prisen for sæsonen er 3.540 à 3 rater - kr. 1.180 pr. rate

Kunne du tænke dig at starte til BLÆS!

Undervisning på blæserinstrument

På BLÆS! mødes vi én gang om ugen, og spiller på blæserinstrument sammen. Du kan vælge mellem trompet, trækbasun eller tværfløjte.

Hvis du vælger trompet, vil du kunne blæse med kraft og energi! Det er som at have din egen fanfare lige i dine hænder. Du kan lave høje og lyse toner, der kan få alle til at smile og danse.

Hvis du går efter trækbasunen, vil du opdage dens magiske evne til at glide i tonerne. Det er som at male med lyd! Du kan skabe smukke melodier, der flyder som floder gennem luften.

Og hvad med tværfløjten? Den har en helt særlig charme. Med tværfløjten kan du skabe bløde og rolige toner, der får alle omkring dig til at slappe af og drømme sig væk på en sky af musik.

Uanset hvilket instrument du vælger, husk altid dette: Det vigtigste er ikke, hvor godt du spiller fra starten, men hvor meget sjov du har og hvor meget du øver dig! Musik er en rejse, og du bestemmer retningen.

Så lad os kaste os ud i det! Vælg det instrument, der kalder på dit hjerte, og lad musikken føre dig på eventyr!

Undervisning sammen med dine kammerater

Nu hvor I alle har valgt jeres blæserinstrumenter, er det tid til at gå sammen og begynde jeres musikalske rejse som et hold! Det er nemlig det BLÆS! er - et holdtilbud sammen med andre på din alder.

Når vi spiller sammen som et hold, skaber vi et stærkt fællesskab. Vi støtter og opmuntrer hinanden gennem de udfordringer, vi støder på, og fejrer vores succeser sammen.

Ved at spille sammen kan vi udveksle viden, teknikker og tips, der hjælper os alle med at vokse som musikere.

Koncerter

Et par gange om året kommer BLÆS!-eleverne virkelig på arbejde - der skal nemlig spilles koncerter.

Det kan være en julekoncert, sommerkoncert - eller ligesom vores BLÆS!-elever fra sæson 23/24: En koncert sammen med de studerende fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium.

Undervisning på din skole - i SFO-tiden

Med BLÆS! har vi fået et fantastisk samarbejde op at køre med Virum Skole, så vi kan afholde undervisningen i skolens lokaler.

Derfor kan du få lov til at spille på et blæserinstrument lige efter din afsluttede skoledag, og bagefter kan du gå over på din SFO og have en fantastisk eftermiddag med dine venner.

Kunne du tænke dig at starte til BLÆS!